Sunday, March 11, 2007

This Is Not Goodbye

最近很喜歡聽Melissa Etheridge 的歌﹐她是個滿有別味的Rock Star.
歌曲不會太亂而歌詞是滿有意思的﹐在自己病的時候。
遠方的朋友介紹了這首個給我﹐要我知道"This Is Not Goodbye"。


This Is Not Goodbye Lyrics
Artist(Band):Melissa Etheridge

Bravely you let go of my hand
I can't speak yet you understand
Where I go now I go alone
This path I walk these days of stone

And the angels are calling

[Chorus:]
I must go away
Wait for me here
Silently stay
And don't ask me why
Only believe
This is not good bye

All of my strength all my desire
Still cannot melt this breath of fire
I go to meet some kind of test
Bury the truth that scars my chest
And the angels are calling and calling

[Chorus]

I gathered all my courage
I shaved off all my fear
With this banner on my shoulder
I hold your essence near

And the angels are calling and calling and calling

這兩年來我真的很情緒化﹐時常都會情緒低落。
再加上這場大病﹐那時我真的很想放棄我的生命。
因為我真的活得很累。。。很累。。。
但透過這首個給了我支持﹐讓我知道生命是No Take Two 的。
既然上帝給我第二次機會﹐我就該好好的活下來。
雖然有些事我已經做不了任何改變﹐也只有去面對。
那麼我就該好好的去保握我現有的﹐
我的家人﹐我的親如姐妹的朋友們﹐還有我所關係的兩個寶貝。
人生是沒有完美的﹐但有缺陷的生命與人生也可以是有趣的。
我不知道將來會是怎樣﹐但我都會好好的去過。
會有多少年我不知道﹐下一回又會是怎樣﹖
我真的不想去猜測那麼多﹐BUT I WILL RUN FOR MY LIFE.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger